4 Sept 2012

Giveaway LAGIIIII !!!!!!!!!!





Assalamualaikum semua :)

Okey actually aku update ni just nak bagi tau satu hal je .. Tak banyak pon, ni pun curi2 je online tau . Dulu kan aku ada buat giveaway yang tajuknya " Simple Giveaway By Double E " betul dak ? betuihh kan .. Giveaway tu tak delah dapat sambutan sangat .. Yelah tu pess tine buat GA .. tak pandai lagi nak handle sangat .. But sekarang dah POWEEERRR giler * acah je  .. Cis power konon .. Okey lupakan bendaklah tu .. Yang nak aku bagitau ni sebenarnya ialah .. aku akan buat giveaway lagi .. yang bertajuk
Special Giveaway By Ezatee .. ape yang special nyerr ? nak tahu .. tengok ler sendiri .. Giveaway tu akan start maybe dalam 25 September 2012 .. hadiah setakat ni tak banyak sangat tapi power2 .. Jadi selagi hadiah tak banyak selagi tu giveaway tu tak akan start .. Tapi aku akan cari sedaya upaya * ceh kritis noo ayat kauu ! * 

Dan sponsor jugak sangatlah diperlukan .. Siapa yang baik nak menawarkan diri anda untuk sponsor giveaway saya .. anda memang terbaikk .. Hadiah giveaway tu jugak semua barang pos .. Aku tak terima barang blog atau voucher * kejam * .. Hehe, saja nak bagi power sikit giveaway ni sebab takut tak dapat sambutan macam giveaway dulu ..Giveaway ni jugak akan ditutup sehingga 200 peserta .. selagi tak mencecah 200 peserta , selagi tu akan dibuka .. Giveaway ni ada top refferal ! nanti korang tengok ler sendiri yek ape hadiahnye .. 

Okey bye .. skit je nak bagi tau pasal GA ni .. nanti lebih2 tak elok pulak * apa kau meraban ni ezatee *

P/S : TAK SABAR GILERR NAK STARTKAN GIVEAWAY

1 comment:

  1. wah..tak sabar nak tunggu.. anyway nak jemput join my 1st GA http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/partner-giveaway-by-fiqah-ieyla.html

    ReplyDelete