1 Sept 2012

Misc Giveway by Miraa Hussin



Assalamualaikum semua 

Huh, tadi penat sangat kemas rumah .. Yelah, esok orang datang nak meraban .. Habis satu rumah aku kerjakan .. Eh bibik serbaguna lah aku ni .. Blueekkkk ! 

Okey back to the topic, harini nak join satu giveaway, giveaway ni memang awesome gilerr lah weiy ! nak tau sebab ape ? tengok lah hadiah dia braderr .. Walaupun tak banyak sangat, tapi memang hatiku tertarik sangat dengan hadiah dia yang menag gojes sangat tuh !


Klik the banner bebeh !

Okey actually kak miraa kita ni dia nak entry yang best- best .. tapi almaklumlah, aku ni.. apelah sangat kan .. bukan nyer reti nak buat entry yang masyukk .. tapi aku nak ikut style kak nabila medan , tapi kak nabila, jangan marah tau sebab ikut akak punya style .. tapi kan kak, saya ni bukan nye lawa sangat buat banner tu .. jadi, takpe kan kak ? 









Harap sangat ade cannn untuk menang moustache necklace tu .. hukhuk ! :) 

P/S : Klik gambar tu kalau buta .. ngee ~


No comments:

Post a Comment