8 Sept 2012

Why You Jarang Update ?







  Hai semua ! dah makan ? dah minum ? dah segala gala nya ? okey         kalau dah bagus .. Okey actually aku ni bukan nye ade mood sangat nak taip pon .. Yelah tadi kan kena sekolah ganti .. korang kena ? WHAT !! tak kena, tak aci, * aci kat india lah ! .. Okey, lantak lah .. yang pasti kalau korang tengok, aku ni bukan nye selalu online kan ? .. Yelah semenjak darjah 5, ni .. mana lah boleh online sangat .. pejam celik, pejam celik dah UPSR .. 

Siapa tak takott UPSR kan ? aku sendiri pon takot lah .. yelah untuk masa depan tu braderr .. So sekarang ni kena lah revision banyak banyak .. kena buku je depan mata .. bukannya laptop ! Okey , selain tu aku ni ada masuk bercerita, kena buat persiapan yang rapi .. kena hafal, selalu practise, Yelah bagi suara tu sedopp sikit .. kalau tak ape lah juri kata nanti .. 

Then, aku ni kan terlampau rajin, jadi masuk lah aku ke dalam pertandingan buku skrap kemerdekaan .. Korang ingat aku ni nak sangat ke ? Dah cikgu paksa, nak buat macam mana .. kena main laptop juga nak cari bahan, Samping tu curi2 online .. hehe :) kantoi lerr pulak ..







No comments:

Post a Comment