29 Sept 2013

Cathy Magic Cream - Produk Terlaris Dari Thailand !

Assalamualaikum .

Pernah dengar tak cathy magic cream ? Kalau tak pernah dengar , mari saya ceritakan . Produk ini ialah satu produk yang HALAL dari THAILAND . Ianya bertindak sebagai cream untuk memutihkan anggota badan kita . Untuk muka ? saya tak berani nak jamin , sebab bagi yang kulitnya sensitif .. taktau lah boleh pakai ke tak . Ianya dikenali sebagai cathy magic cream l-glutathione spf 130++ . Panjang kan? tu pun saya copy + paste . Ramai sangat yang dah cuba produk ni , dan ramai yang satisfied sangat . Tapi , saya sendiri belum cuba .

 

See ? the packaging was very cuteee :-D

The testimonies 


 
 



Still tak percaya lagi dengan produk nie ? Tak tahu lagi ape nak cakap laaa -.- . So , terasa nak beli tak ? Erm, actually berlambak online shop yang jual cream ni . But , saya just syorkan kedai KARMART CATHY DOLL SHOP . Tapi . tak kesah lah kalau korang semua nak cari online shop yang lagi murah . Assalamualaikum .















No comments:

Post a Comment