31 May 2013

UPDATE : OFFER EDIT BLOG, HEADER, BANNER

Assalamualaikum sweety + hensemyy .
 
Sob sob. aku memang penat harini. men design banyak header dan korek otak nak carik idea untuk decorate blog mereka . penat memang penat .
 
ramai jugak yang request . thank you . ada yang siap tak percaya lagi tau aku bagi free. tujuan aku sebanarnya ialah aku nak bantu blogger blogger yang tak reti buat header. aku tolonglah buatkan . sambil tu dapat pahala =)
 
bila dah penat . aku decide nak closed semua ni . aku nak siapkan header dan banner dulu . pastu baru aku edit blog . amat penat =) tapi itulah kan, blogger . kenelah buat sesuatu yang mencabar . mencabar ke ? ye, bagi aku amat mencabar. kene re-edit balik kalau mereka tak satisfied .
 
 
it's closed =)
 
 
sorry if ada yang taksempat . kalai takramai request mesti aku onn je ^.^ tapi, perghh memang petang tadi phone aku bunyikk jee . mesej from mereka yang nak request . sampai mak aku pun cakap ' hai, kau ni. buzy mengalahkan bapak datuk je " boleh tahan jugak mak aku ni .
 
 
so, kepada yang comment pada entry tu . aku takkan publish . sorry . aku tau itu tak kejam kan . kalau kejam sila bunuh aku -,-  assalamualaikum <3
 
 
P/S : MAAF ATAS PENGGUNAAN KATA ' AKU ' KEPADA YANG LEBIH DEWASA.

1 comment: