31 May 2013

PERHATIAN KEPADA BLOGGER YANG MINTA OFFER DARI SAYA

Baca entry ni sampai habis. jangan tertinggal walau satu huruf. kecuali kalau anda rabun . eh ?
 
 
Assalamualaikum sweety + hensemyy =)
 
Selesai mengedit satu blog . Alhamdulillah . blog colour pink . pinky pinkyy . jomlah visit. kindly, click here . maaf kepada tuan blog kalau saya edit kurang memuaskan . aku just edit simple simple je. means, yang penting je . tak keseluruhan lah. sebab banyak sangat yang mintak .
 
so, pengumuman yang penting nye ialah . semalam kan korang dah inbox aku through phone kan. maaf sangat sangat . sbb adik aku pergi delete semua mesej . tak guna punya adik ! jadi, sekarang ni aku nak listkan blogger blogger yang mintak . tapi tak semua . yang ini pun aku sempat note . kalau tak .... huh -.-
 
 
Edit Blog :
 
  • Elaika : email : puterielaika@gmail * blog awak dah siap edit
  • amer amirah * kepada tuan blog ni, saya takboleh nak login . kenapa ?
  • Ika . email dia : rawrsya @ gmail .  * saya tak boleh edit blog awak, sebab blog awak pakai skin. saya takboleh edit blogskin . except saya tukarkan kepada template biasa .

okey, tu je yang saya dapat . yang dah inbox saya tapi takde. tolong mesej saya sekali lagi boleh ? maaf sangat sebab menyusahkan . dan tolong !! kalau mesej sila bagi nama dan url blog . no phone saya : 0137252727

Header :


  • Ayu : ceriteraaquengkau.blogspot *header awak dah siap . nanti saya hantar .
  • Lily : lystra-lily.blogspot *header awak dah siap. nanti saya hantar

Itu je yang saya dapat . TAPIII ! saya dah buat header yang korang mintak. but, saya takboleh bagi sekarang sebab detail takde. so, sape2 yang ada inbox saya but nama dia takde. boleh inbox saya sekali lagi. maaf sangat sangat . bukan saya sengaja . no phone saya : 0137252727

Banner


  • Nasha - diarionline-ku.blogspot *banner awak dah siap. nanti saya hantar =)


So, sekali lagi. saya mintak maaf sangat sangat kerana menyusahkan korang . terpaksa hantar details sekali lagi . saya mintak sangat. kalau inbox saya, bagi nama dan url blog . DAANNN ! jangan inbox dekat facebook boleh ? Facebook saya error . tf -.- ! okey Assalamualaikum .




P/S : MAAF ATAS PENGGUNAAN AKU BAGI YANG LEBIH DEWASA


 

2 comments:

  1. okay :) thanks sesangat sebab buat kan header . btw nice ^^

    ReplyDelete
  2. kak ezzatie . myra izinkann tukar kepada template biasa .tq ye kak ezzatie .

    ReplyDelete