25 Mar 2013


Tumblr

# Kami buddyz Kami takkan terpisah :D

Nak cakap selamat pagi, lagi lebih kurang 40 minit lagi .. jadi aku ucap selamat malam je . Selamat Malammmm ! * penuh nada keceriaan . okay actually seperti yang korang lihat, aku dah publishkan entry giveaway aku pada petang tadi . dan alhamdulillah, dapat sambutan yang agak menggalakkan . setakat ni dah hampir 20 orang join . wuhuu, tak sia sia aku carik sponsor .

Pada mulanya, aku memang decide . :-

" Eh, boleh ke nak target 100 contestant ?? errr, entahlahh "

Pada mulanya aku memang cukup bingung . aku takut kalau lambat publish entry nanti lambat pulak tamatnya . sponsor pulak ada yang tak balas .. hadoihh, mengalahkan bapak bos dah kebusyan nye tu . sekarang ni aku tengah kemaskini senarai peserta . the proof :-


#klik that picture !

Masih dalam pengeditan lagi . tapi seperti yang sedia maklum, aku takkan publish lagi senarai contestant sebab takut ada kecuaian macam giveaway aku pada tahun lepas . banyak sangat terdouble link . peserta pun tak reti nak cakap . tulah, aku nak perbaiki sesuatu dengan pengalaman *ciss ayat, aku tau tunggang langgang :D

Tentang pemenang pulak, janganlah risau . aku bukan penipu seperti apa yang ada dalam ingatan korang sekarang ni . grr . yelah, aku just amik t. refferal dengan random . pakcik random tu pun tau lah hukum menipu tu . aku dah bayar suruh dia jujur dahh . jadi, keep calm and smile :/

Aku berharap sangat yang korang dapat promote giveaway ni habis habisan matia matian teru terukan best bestan . ape-2 jelahh . yelah, untung korang jugak .. dapat menang top refferal . taknak menang ke ? dik, rezeki depan mata je dikk . Huhu ..okeylah . aku dah ngantuk , tulah banyak bebeno typo nye . Assalamualaikum :D




1 comment: