24 Mar 2013

Jom Beli TONY MOLY TOMATOX Untuk Kulit Yang Besssttttt :D

Grab cepat sebelum habiss . Sekarang ni dah ramai orang beli . Anda bila lagi ? Taknak ke kulit mulus , gebu ? Taknak ke ????Gila taknak .. Jadi jangan lupa belii !!
Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh . Harini aku nak cerita pasal Tony Moly Tomatox . Bendaklah ni untuk kulit . Sama ada di muka atau tangan . Benda ni memang bagus gilaa :D . Tak percaya ? Jom kita tengok 
Tony Moly Tomatox Mask mengandungi tomato segar dan ekstrak sayur-sayuran. Dengan granul berwarna merah terang gelembung oksigen, ia membersihkan kulit dan kemudian menyediakan sejumlah besar oksigen jauh ke dalam kulit, dengan serta-merta meninggalkan saksama kulit, licin dan halus dengan tona yang lebih.
Tomato kaya dengan vitamin dan mineral. Ia boleh menyingkirkan toksin kulit. Produk ini adalah amat sesuai untuk kulit sensitif. Vitamin A dan lycopene, bahan-bahan anti-pengoksidaan tomato, digunakan secara meluas dalam sektor farmaseutikal untuk membantu mengawal keadaan bengkak dan melegakan chafing.
Oleh itu, produk ini sesuai untuk kulit terjemur, kulit dengan melanin yang terkumpul, serta kulit kusam disebabkan oleh peredaran darah yang lemah atau tabiat hidup yang buruk.

Bagaimana untuk menggunakannya
• Selepas pembersihan muka, memohon topeng untuk muka. Elakkan kawasan mulut dan hidung.
• Tunggu selama 2-5 minit dan bilas dengan air suam.

Ramuan
Ekstrak tomato, portulaca pleracea ekstrak, ekstrak biji bunga matahari

sesuai untuk
semua jenis kulit



Ha ? Amacam . Terpegun takk ? Sebenarnya . Benda ni memang ramai orang dah cuba sendiri termasuk aku . Masatu aku just cuba cuba je nak pakai . Last last dah ketagih nak pakai . Sebab orang kata effect dia memang cepat . Takpayah nak tunggu 4minggu or berminggu minggu . Just dua minit je . Tak percaya ? Jom kita tengok .. 



See , perbezaan dia nampak kan ? 


Dia ada dalam bentuk :-



Senang dipegang dan kreatif :) 





Cara pakai dia macam pakai pencuci muka biasa je :)


Dia jugak ada dalam pack yang kecik ;-


Ini kebiasaannya untuk trial :-)



Boleh digunakan untuk kat tangan :) See ? perbezaan dia . Jelas kann ???


Jelass kan perbezaan dia ?

Harga : RM10 untuk 5 pakettt . 

Jadi siapa yang nak beli tu boleh PM saya kat Facebook :

PM saya untuk dapatkan tony moly tomatok ni : 

PM kat facebook saya ::


Grab cepat sebelum habiss . Sekarang ni dah ramai orang beli . Anda bila lagi ? Taknak ke kulit mulus , gebu ? Taknak ke ????Gila taknak .. Jadi jangan lupa belii !!








2 comments: