18 Dec 2012

SPONSOR Dicari !



minho | Tumblr


Assalamualaikum semua . Rindunya pada blog aku ni . Rasa macam setahun je tak bukak blog . Okey seperti yang korang tahu aku nak buat contest / giveaway . Jadi kalau nak buat contest / giveaway Wajib mempunyai hadiah kan ? Almaklumlah aku ni kecik lagi so, takde bajet nak beli hadiah yang triple + super owhsem untuk korang ni . Jadi aku memang perlukan sponsor . 

Banyak ganjaran kalau korang sponsor giveaway aku nanti . Contohnya aku akan suruh peserta like fanpage dan follow blog korang . Lagi satu aku akan buat entry tentang blog korang dan aku akan sticky kan entry tu . Jadi pageviews korang semestinya meningkat kan ? Jadi rugi lah kalau korang tak sponsor.

Tapi kalau ada syarat tambahan yang dikenakan contohnya klik link churp- churp / sayss korang memang aku takkan ambik lah . Yelah bendaklah tu sangat menyusahkan peserta untuk join . Aku nak giveaway aku simple je takyah susah - susah . 

Kalau koranh nak sponsor seboleh bolehnya barangan pos eh ? Kalau banyak sangat barangan blog macam tak meriah je . Kebanyakan giveaway / contest banyak hadiah pos kan ? And aku berharap sangat korang dapat sponsor barangan pos . Kalau tak boleh takpe .

Korang bersetuju untuk sponsor giveaway aku ? Jom hantar details seperti berikut ke Facebook aku :

https://www.facebook.com/AllahkekasihSaya?ref=tn_tnmn

Hantar details : 

Nama :
Url blog :
Syarat yang dikenakan :
Nak sponsor apa :
Berapa pemenang :




Okey . Sekian sahaja entry untuk kali ini . Jangan lupa komen . Tinggalkan url blog korang kat shoutbox . Kbye :)







1 comment: