19 Dec 2012

Siapa Tak Hantar Details Lagi ? - Gergous GA By Ezatee Dan Segmen Free Header



Tumblr


Assalamualaikum readers . Okey tujuan utama sekali aku buat entry ni adalah untuk maklumkan dekat pemenang pemenang Gergous Giveaway By Nurul Ezatee dan Segmen Free Header By Nurul Ezatee .

Kalau ada antara korang yang dah terlepas tengok boleh klik link ni : Pemenang GA : Dan bagi yang dah join Segmen Free Header By Nurul Ezatee . : Link peserta

Okey dah tengok ? Ada url blog korang tak ? Kalau takde boleh tekan CTRL W . Bagi yang url blog nya ada tolong PM saya dengan SEGERA . 

Baru beberapa orang je yang dah PM . Kalau taknak hadiah takpe biar aku yang kaut . Hikhok . Ke hadiah tak owhsem ? . Ohsem ke tak ohsem ke PM je .

Tolong PM aku di Facebook . MyFacebook . Dan hantar details seperti berikut . :-

- Nama penuh : 
- Url entry yang korang menang : 
- Menang hadiah apa : 

Okey, korang hantar details yang tu je dulu . Nanti kalau korang dah hantar baru aku tanya yang rumit - rumit sikit / acahje / .

Assalamualaikum . Jangan lupa komenss . :)





2 comments:

  1. Siapa x tuntut tu cabut undi baru la . ruginya diorg x tuntut . sya teringin gila nk mng .

    ReplyDelete
  2. Hehe , tengoklah nanti . Kalau dah lama baru saya cabut undi baru :)

    ReplyDelete