8 Oct 2012

Lamanyee tak update blog ..



Assalamualaikum semua .. 

rasa happy giler . Sebab dapat jugak aku nak update blog ari ni . Aku minta maaf sangat sangat sebab tak mengupdate blog . Bukan apa, aku kan guna wifi free, tetibe kena panah petir , tu yang tak tahan . sekarang ni pon online pakai tab je . first time ni .. maklumlah baru beli tadi . hukhuk 

AKu tak tahulah sampai bika internet tu merajuk .. jangan lah lama lama , aku bosan ni .. online pakai tab bukannye best pon . kocikk nak mampuihh , dok pueh .. kahkah .. sekarang nipun aku kurang sihat . demam ni .. memang cari alasan sebenarnya , malas nak cari pengacara majlis dengan malas nak nyanyi depan kelas . ape ke tak malu .. dahlah akif adeb. buat malu kaum je ..

tapi den memang tokajot gilerrr , tengok perubahan blog yang mendadak ni . dahlah tak biasa nak guna dashboard yang baru tu . pastu header dah macam apa . berserah je lah ,

pasal giveaway tu .. maybee lambat lagi aku startkan . dad pon kate nak beli broadband p14g punye .. barulah aman hidup ade broadband . yelah selama ni guna wifi free je .. kuihkuih ..

kalau dapat internet pin, maybe aku jarang kot . sebab last exam dah nak dekat . mesti lah fokus gilerr2 .. demi mendapatkan barang yang dah lamer ku hajatkan . moga tercapai .. amin .....

ni nak cite pasal akif .. hehe malu2 kucing pulak .. aku ngan dia , alhamdulillah makin rapat . just malu je nak borak . biaselah . pergi sekolah sesama, balik sekolah sesama . rumah dekat .. siangmalampagipetang aku boleh tengok kau .. hehe best nye .. semoga kau bahgierr .. amin 


okeyy bye .. nak charge jap tab ni

No comments:

Post a Comment