18 Sept 2012

Alamakk Esok 2 DALAM 1 !!!



Dan hai semua :)

Hari ini aku letih sangat . Dahlah kena ponteng sekolah agama * cikgu sekolah pagi punya pasal !! .
Tak pasal - pasal kena ikut cikgu pergi UEM-LAND .. Huh ! ye la , aku kan nak masuk bercerita 
esok . Doakan aku menang tau . Hadiah dia bukan calang - calang hadiah tau ! Mana tau dapat
tiket free masuk legoland ke * tak pe, dekat je dengan rumah

Tapi yang aku nak ceritakan bukannya pasal UEM-LAND ke LEGOLAND ke , ape kejadah land
ke , but besok aku kena pergi kem . Kem KSB tak silap * entahlah , aku entam je ..
Sebelum pergi kem tu, aku kerna bercerita pulak kay UEM-LAND . Fuh ! giler tak penat.
Pastu balik bercerita pulak pukul 3:00 , tak merasa lah aku nak naik bot .

Barang - barang untuk pergi kem pun tak kemas lagi . Malasnye aduhai ! ..
Tapi yang best nye, kat kem tu macam - macam aktiviti lasak ada . Like jungle tracking , halangan
komando , Keselamatan air  . Dan banyak lagi lah ! , tapi minta - mintaklah aku 
tak satu khemah ngan budak SK LADANG PENDAS ! Budak asli tu woii ..

Apa aku nak cakap kat dia kalau dia tak paham cakap melayu ? Cakap English ? Lagi
lah wei .. Cakap keling ? mungkin dia paham ! Hahah * mengata nampak , bukan mengata lah
tapi mengutuk .. 

Nasib baik my FIKA * terbalikkan * ikut ! Yeppi :) Syok nye .. Perempuan 5 orang je
yang ikut .. Sedihh .. hukhuk


No comments:

Post a Comment