14 May 2013

My Header Collection


Quotes & more (3) | via Facebook


Harini aku nak tunjukkan dekat korang semua . header header aku . tapi, takbanyak sebab header header lama banyak aku dah buang . jadi, aku dapat tunjuk separuh daritu. seriously, malu naktunjuk sebab hasil nya takde segeboom korang punya . nak download photoshop tak pernah dapattttt !!! tf -,- jadi mari kita cuci cuci mata sikit . sambil tu nak bukak order . okey. aku jual murah je 2pair rm3 . haha. 



header ni bukan aku buat . tapi kak izazaty. waktu tu aku ade join segmen free header from dia

header dulu yang aku pakai . doodle bukan aku buat =)


header ada kerawang . masetuh aku guna tagline ' berblog bukan untuk pemess '


header ni inspirasi from kak fatin :) bukan fatin liyana tau .


header ni chuumelsss kan ? aku order from kak vanila . nak order jugak ? pm dengan dia kat facebook dia 


header ada scalloped =) nak letak kat blog. tapi tak sesuai . buat koleksi jelahhh -,-


Header yang aku pakai sekarang ni. lebih kurang same dengan header atas :)


okey. jadi itulah 30% antara header header yang aku pernah buat . berminat ? jom order . murahhh murahh rm3 untuk 2header . facebook aku 






1 comment: