7 May 2013

Let's Shopping

Hye Guyss >.< How're you . Finee ? yes . me too =) actually dah lama mak datin ni tak buat entry kan . huh . kesian . sorry sangat sangat . but ? ade ke yang waiting for my entry . kalau takde . okeyh . takesah pun -.-
kalau taksilap. aku ada buat giveaway kan before ? kalau tak tau . belek belek entry lama aku . giveaway tu bertajuk ' molicious giveaway by nurul ezatee ' alhamdulillah giveaway tu ramai orang join . thankssss guys ^.^

gojes right the banner ? said thanks to sis ainin because she's sponsoring the banner's :~)

the giveaway's title was ' molicious giveaway by nurul ezatee ' right ? untuk pengetahuan korang, molicious tu sebahagian daripada nama online shop aku . yeahhhh >-< my online shop's name wassss

sweety molicious boutique 

that name aku yang bagi . time tu takde idea aku taruk je la . at first, nama dia hanya sweety online shop . tapi tetiba nak letak molicious boutique pulak . haha . so. marilah bersama sama shopping kat situ :) harga pun berpatutan . 

dulu memang aku tak active sangadd sebab buzy dengan homework + kelas sana sini . jadi sekarang. aku cuba luangkan masa untuk that online shop =) macam macam barangan ada kat situ . cuma belum update lagi . 


jom likeee . sekarang harga harga tengah murah . kalau harga naik macam mana . takke rugi . jadi ? Jom terjah dear awak yang baikhati =)


https://www.facebook.com/pages/Sweety-Molicious-Boutique/616851058340763



1 comment: