25 Mar 2013

I Need SPONSORR !


heart me



Erkgghhh . kenyangg . sungguh ketidaksenonohan . sebelum ni aku ada cakap kan yang aku nak buat giveaway . siapa yang belum baca tu boleh klik link jiran sebelah ni 

http://nurulezateeob.blogspot.com/2013/03/dalam-perancangan-nak-buat-giveaway-d.html

tapi yang gilanya, hadiah masih lagi tidak mencukupi . ye, aku tau korang ni tamak kan . uishh. see, betapa baiknya aku . hadiah baru .... erm, nak kata banyak tak banyak mana . nak kata sikit, takdelah sikit sangat .

jadi, aku mintak jasa baik korang yang baik ni . tolong sponsor bolehh ? tolong menolong amalan mulis kan ? aku bagi peluang korang dapat pahala ni . tak nak ke ? ciss, ayat macam memaksa . korang nak sponsor apa apa je boleh .

tapi lagi best kalau barangan pos . tapi barangan blog pun aku tak kesah . asalkan namanya ' pemberian '
 


# sumbangan 100% dari pakcik google 

aku pun kalau ikutkan hati, nak je sponsor banyak banyak . tapi masalah nak pos dia je . tu, aku harap korang dapat sponsor. tapi kalau tak boleh takpe .. :) Ingatt !! aku tak paksa .

Yelah, kalau nak sponsor kenalah ikhlas kan ? kalau sponsor nak ganjaran baik takpayah right ? so bagi siapa yang berminat nak sponsor untuk Giveaway aku yang bakal dipublish besok boleh PM aku dekat facebook . 

Inform aku dekat facebook .

boleh terus bagi detail eh . detail detailnya ada seperti berikut *ayat sastera u knoww !!

  • Nama penuh : 
  • url blog :
  • sponsor barang :
  • fanpage :
  • berapa winner :
  • kuantiti :
  • syarat tambahan


Okey . That's all yang aku tanya, tapi satu je aku mintak . janganlah bagi syarat tambahan tu banyak sangat . takut contestant tak boleh ikut je . :)








2 comments: