7 Feb 2013

Blog Dah Tukar Baju

Live in the Moment ∞†
Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh and Hye semua readersku sekalian . Harini aku gembila sangat . Nak tau sebab apa ? Aku kan pernah buat entry tentang kehilangan handphone corby aku . Kalau korang terlepas baca boleh klik link ni . Wee HandPhone Hilang
Tapi, dia hilang hanya untuk 2 bulan je . Alhamdulillah, aku dah jumpa balik . Cerita dia gini .... Masa hari Khamis, ibu cuti hari tu . Dia tak kerja . And, dia pon kemas 1 rumah . Then, terjumpa handphone aku dekat rak TV . :)
Erm. Kalau korang perasan blog ni dan tukar baju kan ? Dari warna blue terus ke pink . Tapi ada jugak lah turquoise tu .Dekat bahagian Header . Tapi kali ni aku dah decide nak pakai skin . Malas dah nak edit edit blog ni . 
After !



Before !

                                        
                                     




Korang nampak sendiri perbezaan nya right ? Ok. aku malas nak bagi speech panjang sangat dekat korang . Haha . ucapan la sangadd !




Ok ! muka budak demam . 







1 comment: