14 Dec 2012

SEGMEN : Free Header By Nurul Ezatee DITUTUP !



pastel colors | Tumblr


Okey sebenarnya tujuan utama aku tulis entry ni adalah untuk memaklumkan yang Segmen Free Header By Nurul Ezatee telah ditutup sebab esok aku takde pergi holiday . So, takde masa lagi nak online dan aku bercadang nak tutup jer terus . Aku minta maaf sangat - sangat eh ? . Dan alhamdulillah seramai berbelas jugak yang join segmen ni and seriously tak sangka . Dan kepada yang tak sempat join tu jangan kecewa nanti ada masa aku buat lagi . Kepada yang dah join boleh tengok link korang kat bawah 

Senarai Peserta SEGMEN aku .

Ada tak link korang ? Kalau takde cepat - cepat inform aku . Kang tak pasal - pasal tercicir pulak sorang . And korang boleh terus hantar details yang berikut ke Facebook aku :-

1. Nama penuh :
2. Url entry :
3. Details header :-
- Title header :
- Caption :
- Warna :
- Nak chalk :
- Doodle : Kalau ada bagi link
- Dan lain - lain : 

Tapi aku tak buat harini . Maybe lambat sikit sebab takut takde line jer kat sana . Tapi aku akan cuba secepat mungkin .







2 comments: