14 Dec 2012

On The Way Ke Holiday .



Yeah . Cuti sekolah lagi lebih kurang 2 minggu dan aku baru nak pergi holiday . Hahaha . 
Dan sekarang on the way ke kampung dulu kat Muar . Lepastu besok baru pergi ke destinasi aku yang seterusnya iaitu Bukit Merah Laketown Resort . And bagi aku percutian kali ni macam takde mood jer nak pergi . Yelah, Bukit Merah tu bukannye best sangat . Hahaha . Sekarang ni pon jalan tengah jem gilerr bapak . Macam tak gerak jer kereta ni . 


Dalam kereta ni ditemani oleh Era.fm . Nasib baik ada Najwa Latiff sebagai artis jemputan . Takde lah sunyi sangat . Tapi adik aku pulak yang melalak dalam kereta ni . Huh sabar je lah . Dan sekarang aku tengah bosan gile ni . Bukan boleh buat ape pon selain baca novel . Nasib baik novel tu best . Suami aku ustaz . Korang dah baca belum ?. Kalau belum baca cepat ceoat beli . Rugi wok .Okeylah takde mood sangat nak update entry sebab pakai tab . Tak selesa lah . Dan kalau korang perasan entry ni takde gambar kan ?. Yelah kebiasaannya kalau aku buat entry mesti ada gambar kan ? . Hahaha, okey okey . Korang doakan aku dan family aku selamat sampai . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment