31 Dec 2012

Doodle Pertama Aku !




Facebook




Assalamualaikum semua . Selamat tahun baru semua . Wah, macam tak sangka pulak harini 2013 . Kan kan ? Cepatnya masa berlalu . Maksudnya, kalau 2013 aku UPSR lah ? Alamak ! . Doakan aku ye untuk dapat 5A . Okey okey berbalik kepada title kita hari ni . 

Wah, doodle lah . Hrmm . aku mengaku yang aku memang tak reti lukis doodle ni . Tak macam korang yang lukis doodle cun melecun tuh . Jadi, aku pun godek godek lah Paint Tool Sai yang dah lama terperap dalam laptop ni . 

Dan aku pun google tutorial buat doodle pakai sai ni . Maklumlah  first-time buat kan ? Dan masa pertama buat doodle tuh . Aku tengok hodoh kebebeno . Jadi aku pun fed-up dan malas buat lagi . Tapi tiba tiba boring . Aku bukak balik paint tool sai tuh .

                                   Conteng punya conteng . Edit punya edit . Dan hasilnya :



Hrmm . sekali tengok macam pontianak . Dua kali tengok macam hantu . Tiga kali tengok baru macam doodle . Okey , ini lah doodle pertama aku . Jadi lepas ni aku nak cuba lagi buat doodle cantik cantik . Haha . Tangan aku ni bukanlah tangan seni pun . Lukis orang jadi badak . Lukis badak jadi orang . Grr .

                                            Okey . Assalamualaikum . Jangan lupa komen . 










8 comments:

  1. Yomei doodle tuh ! goodluck for your UPSR , nabila dah pass dah :P

    ReplyDelete
  2. Nabila Aziz : Haha . Thanks sangat-2 :)

    ReplyDelete
  3. good luck dik..semoga dapat 5A...:)

    ReplyDelete
  4. Ira Thira : Thanks ^U^

    Shakira Pathi : Thanks Jugakkk ! :)

    ReplyDelete
  5. omey doodle tu.. hihi.. salam tahun baru

    Pencarian New Blog List Untuk Tahun 2013. Jom join! :D
    http://sweetsour93.blogspot.com/2013/01/pencarian-new-blog-list-untuk-tahun-2013.html

    ReplyDelete
  6. cantek , fighting !! wish u luck for UPSR , =D

    ReplyDelete
  7. Semoga lulus dengan cemerlang ye

    jom join GA akak

    http://ytelife2.blogspot.com/2013/01/ga-2013.html

    ReplyDelete