22 Dec 2012

Bagi IDEA Boleh ?



.@itscherry_ | لهذا الكوب ذكريات جميله اقضيتها مع أعزاء على قلبي ، أتمنى لكم ليله سعيده | Webstagram - the best Instagram viewer


Assalamualaikum semua . Tadi bosan sangat aku pergi bukak youtube . Pastu aku layan video- video matlufthi . Best giler video dia . Nak tengok ? Jom MatlufthiChannel  . Matlufthi ni banyak buat video . Semuanya best best belaka pulak tu . Korang berminat nak tengok ? Klik link atas tu .

Berbalik kepada topik yang kita nak buncangkan harini / ceh bincang konon / . Sebenarnya kalau korang perhatikan blog aku ni . Dah berapa lama pakai tema yang sama ? Aku rasa dah lama dah kan . Jadi aku teringin nak edit balik . Tapi masalahnya aku tak tau nak pakai warna apa .

Tu yang aku mintak korang bagi idea bukannya air dia . Hrmm korang rasa warna apa ? aku berangan nak try warna kuning + turquoise . Hakhak ! turquoise lagi . Memang aku nafikan warna turqoise feberet aku . Jadi ianya tak terkeluar dari list eh ? Hikhokss !

Jadi jadi jadi jadi dan jadi korang nak warna apa ? Aku pun tengah buntu ni / ceh buntu lah sangat / . Manalah tau kalau korang bagi idea aku tetiba kata " a'ah lah , tak terfikir pulak aku " Dan memang aku tengah perlukan komen dari korang .

Dan kepada pemenang pemenang Segmen Barangan Blog Free By Nurul Ezatee , review aku dah siap . Tunggu edit blog + header + banner . Aku tak buat satu hapee lagi sebab tak kesemua pemenang hantar details . Aku tunggu semua hantar baru aku buat . Sebab nanti leceh , aku ni kan pelupa macam mak nenek umur 99 tahun . Okey takde kene mengena nya . 

Okey . Assalamualaikum semua . Mintak maaf andai terkasar bahasa . Dan mintak maaf jugak kepada yang lebih tua daripada saya sebab saya menggunakan bahasa ' aku ' . Dah komen anda teramatlah diperlukan . Tinggalkan link blog korang di shoutbox supaya saya senang nak terjahhh ! :)





4 comments:

  1. blog ni dah cukup cantik la.

    ReplyDelete
  2. Salam alaik, awak.
    boleh akak nak minta tolong?? akak ada nk kena siapkan project. akak randomly tnya org ramai esp umur 17-25, buat survey.
    jd, nk minta awak tolong jwb soalan ni.

    siapa idola awak dan sebab2 pilih beliau.

    jwb dalam 10 ayat. lepastu bolehlah email pd:

    fatiniffahaqilah@yahoo.com

    terima kasih sgt2. :)

    11 tahun pun bolehlaa :D

    ReplyDelete
  3. blog nie masih chantik lagilaa sis..
    comey mcm tuannye..
    ^__^
    brw, saya peminat Matluthfi..
    ehiks..
    best2 semua vid dia..

    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete
  4. Kita sama laaa btw Jom komen sini http://sweetbabyblue.blogspot.com/2012/12/rahsia-di-sebalik-ctrl-w.html

    ReplyDelete