26 Nov 2012

Erm , Rasa macam nak Buat CONTEST pulak !



Assalamualaikum semua :)

Hari ni rasa macam pelik sikit la , tapi tak tau pula apa sebabnya . Haha, bongek ! Okey staright to the pointtt ! tengok gambar kat atas tu , CONTEST ? yup, contest . Tak nampak ? amik kanta pembesar ? tak nampak lagi ? Sah hang ni buta . Tapi takde kan ? Melalut lagi hang ni Ezatee ! 

Okey, sebenarnya saya rancang nak buat contest pulak lepas giveaway saya habis . Tapi tak sure lagi, just merancang Tuhan yang menentukan . Tapi nak buat contest tak tahu dari segi apa . Blog saper cun ke, header ke , entry ke .. Entahla , korang bagi cadangan boleh ? tapi hati ni kuat mengatakan nak buat contest tentang blog . 

Tentang hadiah ? korang jangan risau, insyaAllah saya cari yang best - best . yelah , kalau hadiah tak best tak ramai lah yang join kan ? Ye dok ? . Untuk contest ni pulak , saya hanya akan ambil hadiah yang berupa barangan pos . Sama lah macam giveaway ni :)

Sponsor pulak ? sponsor insyaAllah tak lebih 15 . dan saya akan kenakan syarat yang simple . Maybe follow blog dan like fanpage sponsor . Korang biasakan ? Kalau share post lah, gambar lah , saya tak ambil kot sebab nak memudahkan korang untuk join contest ni .

Diadili dengan siapa pulak ? okey, contest ni maybe tuan blog ni dengan kawannya :) korang jangan risaulah, kitaorang takkan berat sebelah ke senget sebelah ke , takkan punya . Don't worry bebeh :)

Okeyla . saya cuma nak dengar cadangan korang boleh ? bagi tau .. jangan tak bagi :)
 

1 comment: