30 May 2012

Special Post Untuk ButikPinkku



Assalamuallaikum semua !ni nak habak, tadi ada join satu contest. Kalau nak menang tudung kena buat special post . Apa lagi saya pun buat lah , mau tak mau hang baca jer lah entry yang mengenai siapa yang minat sangat bershopping tu . You all semua lah tu kan ?
baik mengaku ! Haha

Korang kenal tak butikpinkku ? tak kenal, tak tahu ? meh sini !

butikpinkku

Klik header yang saya copet dari blog dia cepat !

Okey sekarang ni banyakkan blogshop ? mesti ramai yang tahu, saya pun suka buka blogshop. tapi cuma cuci mata jer lah . Sebenarnya butikpinkku ni macam macam tudung dia jual .











Sebenarnya ada banyak lagi tudung yang dia jual , cuma susah sikit nak geledah blog butik tu, apa2 pon, korang geledah lagi banyak banyak ! memang best la butik ni . 

P/S : SEMUA GAMBAR YANG SAYA TUNJUKKAN DI ATAS ADALAH MILIK                                      BUTIKPINKKU BUKAN HAKMILIK SAYA !

No comments:

Post a Comment