27 May 2012

GIVEAWAY BANTAL FLANNEL


Assalamuallaikum,

Hari ni nak join GA ! GA ni hadiah dia bantal flannel ! GA ni dianjurkan oleh Kak Ana Aleesya
Ni banner dia :


Let's click the cute banner for join !

Seriously, saya sebenarnya happy sangat dapat jumpa GiveAway ni ! Sebenarnya saya minat sangat dengan bantal flannel ! Tambah lagi boleh letak gambar kartun or nama sendiri ek ? Hope lah entry ni menarik dan boleh menarik perhatian penganjur ni yep ! Tapi rasa memang tak boleh nak menang kan ? Nasib saya tidak selalu baik ! .. Tapi kalau menang Alhamdulillah .. Saya pon tak pandai nak buat bantal flannel ni ! Kreatif kan kak Ana Aleesya ni ? Tak semacam saya lukis orang lidi jer jadi ! Haha, Kak Ana jugak ada jual 
bantal flannel ni nak tengok ? 


Kalau korang berminat boleh lah tempah ! Sebenarnya saya pon berminat jugak ! Tapi saya tak suka beli melalui internet ! mom & dad tak bagi ! tapi memang minat gila benda ni ! Sebenarnya dah ada satu dah ! But tu tak menarik sangat ! Saya tengok akak punya lagi menarik ! Tu saya nak join GA akak ni, dan berharap sangat untuk menang ! ..


Saya Nak Tag :


Friend | Friend | Friend | Friend | Friend

Pandangan saya tentang blog akak :

Saya rasa blog akak ni cute dengan gabungan warna iaitu warna kuning dengan pink ! Saya seka warna pink, akak punya gadjet pon tak banyak dan tak berserabut ! blog akak pon tersusun jer , Blog akak pon ada tutorial dan tips yang berguna yang boleh blogger blogger lain untuk baca tips akak !

Saya hope sangat boleh menang Giveaway nie ! 

No comments:

Post a Comment