18 Oct 2013

PASTELICIOS ROSE PEPLUM ::bypb:: ( Rose Peplum yang paling menarik )

Assalamualaikum .

Awak , awak ,awak , awak , awak ,awak , awak , awak , awak , awak ,awak ,awak ,awak !!! nak tau tak ? nak tau tak ? nak takkk ! ? nak ? Alhamdulillah .

Act , saya sedang menjalankan bisnes online memandang cita cita saya memang nak jadi business women sesangat . and sekarang stok tengah melimpah limpah kat rumah , sampai taksempat nak kemas bilik . dan sekarang , saya dalam proses mengemaskini kan stok stok kat dalam stor tu . In Shaa Allah , pada hari Isnin ni saya akan update collection terbaru dari pihak saya ( pastelicious boutique ) sebab wekend ni baru kami akan buat sesi photography .

And , ALHAMDULILLAH saya dah pun buatkan satu blogshop untuk ( pastelicious boutique ) , dan blogshop tu sedang dikemaskinikan . alhamdulillah <3 . Manakala untuk page pastelicious boutique pulaa .... dah siapppp :') yeayy ! dan likers untuk masa sekarang nie baru 5 . kesian tak ? memanglaa , kami belum update anything pun . 

So sekarang ni , saya nak tunjukkan salah satu collection dari pastelicious boutique yang kami akan launched kan pada next week . iaitu ROSE PEPLUM :)

HARGA DITURUNKAN DENGAN 30% KERANA KAMI SEDANG MENJALANKAN GRAND OPENING SALE . SIAPA YANG TAKNAK KETINGGALAN , MARIII !!!!! SEGERA PM SAYAAAAA :')


Itu merupakan 2colour pastel untuk rose peplum bypb ni . Tapi , actually kami ada 5warna , iaitu :-

  • Pastel pink
  • Pastel turquoise
  • Blue
  • Black
  • Purple
DETAIL-2 ROSE PEPLUM bypb:-

  • DIDATANGI DENGAN 5COLOUR 
  • BERSAIZ " FREE SIZE " ( CAN FIT UNTIL L SIZE !!!!!! )
  • KAINNYA DISIAP JAHIT DENGAN BAJU
  • KAIN KEMBANG DIBAHAGIAN BAWAH
  • JENIS KAIN IALAH LYCRA
  • BUNGA ROSE ADA PADA PERGELANGAN TANGAN DAN DADA
  • HARGA SANGAT BERPATUTANNNN !!!!!!
MANAKALA , STOK ADALAH SANGAT TERHAD , JADI , KAMI MEMEGANG PRINSIP " FIRST COME FIRST SERVE " IAITU , SIAPA YANG BAYAR DULU , DIA YANG AKAN DAPAT DULU . NO BOOKED :)

Walaupun saya belum launched kan dekat page dan blogshop , anda amat berminatt ? boleh PM saya dengan segera . Di talian : 013-7252727 / 012-7396856 . Penghantaran adalah menggunakan POSLAJU 
 

No comments:

Post a Comment