14 Jun 2013

Cerita Sekolah ....

Assalamualaikum .
 
 
lama kan tak update ? walaupun baru lebih kurang 5 hari . yelah, tahun 6 paham paham jelah . memang aku takde masa nak update . ok, papepun aku nak taip isi hati aku . walaupun title cerita sekolah . nak tau apa, baca jelahh .
 
 
1. Pelajaran
 
Aku rasa korang pun faham aku kan ? yelah, budak tahun 6. Buzy mengalahkan bapak bos. Kelas siang malam pagi petang . Sabtu Ahad pun ada . sekarang ni bab kata cikgu " belajar mati matian " . Memandangkan UPSR 80++ hari je lagi . Kene speed . memang takde masa sangat nak update update blog . Aku nak blogwalking ke blog korang yang kat cbox tu pun kekadang je. Tapi, aku akan cuba yang terbaik . UPPM1 dengan Periksa Setengah Tahun aku berjaya dapat 5A . tapi, kita tau tau kan, soalan UPSR macam mana. Papepun. pray the best for me ^,^
 
2. Kawan
 
Aku memang banyak kawan dekat sekolah . sebab aku peramah ? ehh, ? CISS ! haha :B tapi, susah nak jaga hati diaorang ni. Kawan kawan aku ni agak sensitif. When cakap dgn diaorang makesure ayat aku ni kena tapis betul2 . takut tersilap cakap diaorang akan merajuk lah . Taklayan, jadik lain pulak kan ? Tapi, tu lah namanya kawan . Susah senang bersama . Tapi kekadang ada jugak kesengalan disitu, :p . Majority, kelas aku macam tu . tapi, yang buatkan aku senang dengan diaorang, hal study memang diaorang takkan tolak. means, diaorang senang diajak berbincang. Suka buat study group . Alhamdulillah...... Tuhan pertemukan aku bersama mereka .
 
3. Dia
 
Diaaa. ye, dia . Dia still tak tau yang aku sukakan dia . Aku nak berjihad . In Shaa Allah ;) Hanya kawan rapat aku je yang tau . Perangai dia makin baik . Prestasi dia pun semakin meningkat . Untuk pengetahuan awak, saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak .
 
 
Jadi, itu cerita sekolah aku . tadi, banyak tears aku jatuh sebab salah seorang cikgu aku nak berpindah . Dia sangat baik . Penuh sifat keibuan . Semoga cikgu dapat berkhidmat di sekolah baru dengan penuh dedikasi . Aminn ....
 
Assalamualaikum.
 


4 comments: