16 May 2013

Pencarian Sponsor Untuk Giveaway ( Barangan Pos Sahaja )

Assalamualaikum =)


Selepas tamat giveaway Molicious Giveaway By Nurul Ezatee. aku bercadang nak buat giveaway lagi. tapi simple simple je. takyah nak gempak gempak gila bapak. so, aku memang perlukan sponsor sebab aku tak mampu nak keluarkan duit tabung banyak banyak beli hadiah top top. 

so aku harap ada pihak yang prihatin dan baik hati sudi untuk sponsor giveaway aku pada kali ni. apa salahnye kan ? dapat pahala kan awakk =) hewhew *menyampah ketawe gitu :3 actually setakat ni dah ada beberapa orang yang sudi nak sponsor. tapi aku decide nak tambah lagi beberapa orang untuk menggalakkan orang join giveaway ni. tak salahkan ?

Seperti tertera di tajuk entry, aku plan nak amik barangan pos sahaja . lagi syok kan ? aku tau korang pon suka barang barang pos seperti skirt,baju,blouse,shawl,beg,purse,makeup and macam macam lagi lah. termasuklah aku ^.^ jadi jangan lah tak sponsor . bhaaaha

Contoh hadiah : Baju, Dress, Blouse, Skirt, Handbag, Purse, T-shirt, Kerongsang, Craft, Makeup, Novel, Buku and ape-2 je . yang pasti ianya tergolong dalam golongan pengeposan . eh? jadahh -.-

Kalau ada pihak yang nak sponsor boleh directly PM aku di Blog Of Nurul Ezatee ataupun dekat facebook aku Nurul Ezatee Roslee. simple jekan ?

Berminat ? Inbox Details :-

Nama yang nak diletakkan :-
Barangan apa :-
Berapa :-
Berapa pemenang :-
Syarat :- a)
              b)

Sponsor harus pos sendiri hadiah tu kepada pemenang :)






8 comments:

  1. good luck..nak sponsor, tp skang bisnes kurang lah..huhu..next time maybe~ :)

    ReplyDelete
  2. sponser masih diperlukn ke?
    lau perlu, pm sy difb
    http://www.facebook.com/IzaMie9

    ReplyDelete
  3. @Yana Libra : Hehe, takpee. next time ehh :)

    ReplyDelete
  4. @Kaqyonk Fauzi : Yup, masih diperlukan. Takboleh bukak facebook lah sis, error .

    ReplyDelete
  5. salam...boleh sponser lagi ke?

    ReplyDelete
  6. @kacang buncis. Boleh, pm saya ye. nurulezatee@gmail.com

    ReplyDelete