31 May 2013

Awakkk ! Blog Dah Tukar Header .

Assalamualaikum sweety + hensemyy .
 
 
Aku mintak tolong dekat korang . tolong cemburu boleh ? cemburu please . eh ? pasal apa pulak. korang tau tak ? blog ni dah salin kepala baru ! kepala ? ehhh, header . ah, header baru . comel ala ala kak ton tak ? kalau tak comel aku nak bagi dia minum beauty umaira . boleh ? okeyy .
 
header baru ni aku letakkan 3cutiess doodle . doodle yang warna pink dengan food tu aku amik dari blog kak safiena . tolong jangan ingat aku rembat eh . akak safiena bagi freebies. apa lagi, rezeki jangan ditolak sayang =) ngehhh ^,^ manakala yang lagi satu pakai shawl tribal tu aku order from kak Yaya Hatsumi . comel kan ?
 

 
the old header ? huh, sungguh takcomel sebab di tepekkan muka aku ! tapi disebabkan ada doodle tu. boleh dikatakan cunss jugak . apa pandangan korang ? header ni aku buat time tengok blog sorang blogger ni. tapi aku lupaa . maaf . sob sob T.T ikutkan aku nak pakai header ni dalam 2 bulan . tapi jemu jeeee tengok header yang sama . kan kan ?
 
 
 
the new header ! komenlah sendiri =)
 
 
 
 
 
 
 
Maaf atas penggunaan ' aku ' bagi yang lebih dewasa .




 

4 comments: