23 Mar 2013

Jom Shopping Di Sweety Molicious Boutique


Účastníci: Nápady & DEKORACE / růžové námrazy růže


Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh . Sungguh penat harini . Baru je habis kelas . Kelas English tadi . 

Actually aku ada bukak satu ' online shop ' . Baru je bukak semalam . Sebenarnya, aku agen je dekat beberapa online shop ni . Jadi aku buatlah online shop sendiri .

Jadi aku mintak jasa baik korang untuk like page ni . Boleh eh . Barangan barangan yang aku tawarkan murah je . Tak mahal pun . 

Setakat ni, baru je upload sikit . Macam macam hadee . Korean clothes, peplum,accecories,lens dan macam macam lagi yang boleh membuatkan korang ni rambang mata .

Jom . Marilah sama sama kita support ' Sweety Molicious Boutique '

https://www.facebook.com/pages/Sweety-Molicious-Boutique/616851058340763

Sila klik link kat atas untuk cuci mata dulu . Dah klik jangan lupa like ye . Ingat, online shop ni tak menipu :)






No comments:

Post a Comment