3 Mar 2013

Cuba Try Test




kabasawa kina



Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh . Entry kali ni, aku tak mintak korang baca . Tapi, kalau nak baca . Silakan .

Sekarang ni dah hampir 1tahun aku cintakan seorang Hamba Allah . Yelah, fitrah manusia kan nak mencintai seseorang ? Kalau kita tak mencintai sesiapa . Means, kita ni bukan manusia lah . Haha. Pandai je aku buat conclusion sendiri .

Erm, aku dah tahu sedikit - sebanyak tentang dia . Birthday dia, Hobi dia, Segala favourite dia . Tapi, aku cuba nak kenal kau dengan lebih dalam lagi . Tapi, kawan aku cakap kau budak hot . Aku tak kisah lah kau budak hot ke cold ke ape ke . 

Aku tak tau kenapa perasaan tu hadir kat aku . Padahal bagi aku, ramai lagi lelaki yang handsome - handsome . Bak kata aku, perasaan itu hadir tanpa ku sedari . Biarlah orang nak kata aku jiwang pon . 
I am Me . Faham faham jelah maksud tu .

Ramai orang kata kau suka ramai orang . Tapi, entahlah . Aku tak peduli semua tu . And I'm not trust the things that . Aku tengok, kau tak suka layan perempuan . Kau kepoh dengan lelaki . Tapi, hrmm . 

Forget the Past....

Otak aku suruh aku lupakan dia . Tapi hati aku 99% kata tak payah . Forget you is very difficult . Aku akan cuba melangkah ke depan tanpa fikirkan kau . Tapi, memang itu susah . Aku akan cuba . Don't GiveUp ezatee !! . 

Aku banyak keluarkan tears semenjak mencintai kau . Dan itu yang membuatkan aku untuk melangkah ke depan tanpa kau . Aku akan cuba . Cuba Test Try !! 

Kau akan dapat perempuan yang jauh lebih layak daripada aku . Wahai bakal perempuan yang akan ada dalam hati dia . Aku berikan dia sebagai present yang paling besar . Thanks For Anything .







3 comments:

  1. keep go on with your life dear :)

    ReplyDelete
  2. Betul, situasi sye mcm awak la. 100% macam awak.

    ReplyDelete
  3. Jemput join Giveaway ni

    http://ceritaciklebah.blogspot.com/2013/03/mini-giveaway-by-iezwa-razk.html

    dan


    http://ceritaciklebah.blogspot.com/2013/03/first-ever-giveaway-by-i-a.html

    ReplyDelete