20 Dec 2012

Update# Segmen Barangan Blog Free By Nurul Ezatee










Assalamualaikum semua . Korang percaya tak kaum mayan cakap hari ni KIAMAT ? Werghh siapa percaya memang bodoh giler la . Aku memang 100 % tak percaya . Yelah Nabi sendiri pun tak tahu bila kiamat apatah lagi kita ni . !

Okey, teruskan cerita kepada title aku . Entry ni khas untuk peserta Segmen : Barangan blog Free By Nurul Ezatee . Yang tak join segmen tu tak diwajibkan baca . Sunnat mua'kkadah je . LOL 

Sebenarnya cerita dia macam ni .............. aku dah putuskan untuk tamatkan segmen tu Sekejap je lagi . Aku mintak maaf sebab tarikh tutup dia tak sama dari tarikh yang ditetapkan sebenar .

Sebab utama ialah minggu depan aku buzy sikit sebab nak prepare barangan sekolah untuk next year . Jadi aku rasa aku tak boleh nak siapkan secepat mungkin . Kalau tutup sekarang nanti esok atau malam ni aku boleh siapkan hadiah tu .

Dan kepada yang hantar link lepas ni memang takkan approve lagi . Dan pengumuman pemenang pon jap je lagi . Sabar eh ! 





2 comments:

  1. lari akidah klu percaya .. meh la join segmen akk ..

    http://shima-chintaanugerah.blogspot.com/2012/12/segmen-by-shima-mazlan.html

    ReplyDelete
  2. Oh, takpe. Nasib baik Fiqah dah bagi link. Hehe :3

    ReplyDelete