16 Dec 2012

Rindu Kau !



Jyeah . Nampaknya dah malam tapi aku still lagi dok menghadap tab ni . Sebab apa ?sebab rindu sangat dengan kat belog . Aku ni memang kalau satu hari tak boleh berpisah dengan my lovely blog ni . Cuba bayangkan bila aku next year . Wah lagi jarang online . Memang boleh gila aku tanpa belog . Korang gitu tak ? kalau sama sepp ! Dan entry ni pun nak melepaskan gian menghapdett entry . 

Malam ni sepatutnya kena tidur awal sebab besok pagi pagi kena bangun nak siap pergi tengok orang utan katanya . Yeah, kawan aku tu . Tak sabar jumpa kau esok . Hikhok . Tadipun baru balik dari safari . Ape je yang ada kat safari tu , itik ayam , monyet , badak , orang , harimau , ular , singa dan sewaktu dengannya lah . Nak tertidur jugak aku dalam train tu . Tak boleh nak buat apa selajn pandang kiri kanan tengok haiwan . Dah la gelap . Huh .

Lepastu nak balik ke bukit merah laketown tersesat pulak . Sampai nak kena tanya orang petronas lah . Orang jual satay lah . Haha . Last kast lalu highway then sampai jugak akhirnya , Padahal aku dah berdengkor dalam kereta . Penat tengok haiwan lah katekan .

Dan pada hari selasa pulak kitaorang ready balik lumut pergi rumah makcik . Tak tau pulak dari sini ke lumut berapa jam . Rasanya dalam 2 , 3 jam gituhh / entam je / . Herm , bagi aku memang tak berapa nak syok sangat holiday this year . Korang pulak macaam mana ?ada yang pergi paris ke korea ke ? jangan lupa belikan buah tangan . Taknak buah tapi nak hadiah . / gediks / 

Okey kesimpulan untuk entry ni aku rindu kat blog dan holiday 2012 tak best sangat . Okey Assalamualaikum . Jumpa di lain entry yeah . Jangan lupa komen . Tinggalkan link di shoutbox . Sayang korang . 

1 comment:

  1. hai :)

    *Saya sedang mencari sponsor untuk Contest di blog saya.
    Ada sesiapa yang berminat? Just contact/PM me at :
    http://ohthrillers.blogspot.com/ OR http://www.facebook.com/TashyraSha

    Thank you :)

    ReplyDelete