1 Dec 2012

Rasanya Macam Nak Batalkan Tapi .......... ( GIVEAWAY )


Enjoyin Life

Assalamualaikum korang .

Yeayy Malaysia menang !! Akhirnya ..

Erm , semenjak dua menjak dan beberapa menjak ni kan , giveaway macam takde orang join je . Taknak hadiah ke korang semua ? Kalau tak nak bagi saya je semua tu . Boleh pulak gitu ? Huhu .

Tapi betul la , kenapa tak nak join ? Kenapa korang tak nak promote ? Padahal hadiah dah disediakan . Tak cukup ke ? Takpe , kalau tak cukup . tunggu contest saya pulookk ye .

Bukan saya taknak tamatkan sekarang, tapi salah satu sponsor dah kenakan syarat yang due date ialah sampai 200 peserta, so saya kena ikut . 

Jadi kalau peserta tak 100 lebih dalam akhir bulan ni . Saya terpaksa batalkan dan hadiah tu akan dibawa ke contest yang bakal dianjurkan bersama partner saya :)

So , korang .. renung -2 kan lah ye :)












No comments:

Post a Comment