12 Dec 2012

Besok GA Tamat ::::


julielarsson

Assalamualaikum semua :)

Hujan - hujan gini memang waktunya aku tidur tapi masaalahnya mata terbeliak pulak . Jadi apa lagi masuk bilik rembat laptop . Pastu terfikir - fikir nak update pasal apa , teringat pulak giveaway aku . 

Giveawaynya akan tamat besok kan wahai peserta - peserta GGBNE *shotpomm . So, aku nak bagi peringatan terakhir kepada peserta - peserta GA aku . Kalau tak like / follow semua sponsor yang pemurah tu maka tak berkat hadiah yang korang dapat .

Jadi, mana - mana peserta yang belum buat syarat - syarat nya tu sila buat yee , 

Senarai SPONSOR GGBNE 

Yang dah join tu mari tengok url entry GGBNE korang . Manelah tahu ada yang tertinggal . 

Senarai PESERTA GGBNE

And cerita pasal url entry ni . Ada satu blog yang join GA ni tapi blog dia takboleh bukak . Permission denied . Nak contact pun tak boleh . Kepada pemilih blog KISAHAFRINA yang bernama Afrina Nisya kalau sampai esok still permission denied lagi maka penyertaan awak terpaksa digugurkan .

Siapa yang berminat nak join ? Masih berpeluang lagi sebab saya tutup jam 12:00 tengah hari besok . Dan pengungumannya pon mungkin esok tapi maybe dalam pukul 3 : 00 gituhh . Klik link Bawah tu dear 

Gergous Giveaway By Nurul Ezatee( GGBNE ) 

Terlupa hadiah dia apa ? Hadiah dia ohsem + gojjez tau . Rugi hang semua tak join .

Senarai HADIAH GGBNE

Okey . Assalamualaikum , selamat berjumpa esok :)







2 comments:

  1. Assalamualaikum~

    Oraitt..akan saya mark di calendar...Harap-harap boleh menang...saya tak pernah menang pon...

    ReplyDelete
  2. sorry sangat sebab menyusahkan awak :3 saya dah tak private blog dah. .

    ReplyDelete