15 Sept 2012

Sorry ............



Assalamualaikum semua :)


Sebenarnya, aku buat entry ni pun nak minta maaf kat korang. Siapa ada tebaca entry ni 

>> http://nurulezateeob.blogspot.sg/2012/09/giveaway-lagiiiii.html <<

Aku ada kata kan nak start kan giveaway tu 25 September ni . Tapi tak jadi la, * bukan GA yang takjadi tapi tarikh untuk postkan GA tu takjadi *

Disebabkan ada perkara yang tak boleh dielakkan, aku minta maaf sangat ye, Hadiah pon baru kumpul sikit je ..

Tapi semua mantap punye * rilek braderr, kompem hadiah yang terbaik ..

Ezatee pun sekarang ni jarang sikit online * sikit je, tak banyak 

Sebab hari Rabu yang bertarikh 19 September 2012, aku kena pergi pertandingan bercerita , 
bila dah abis pertandingan pergi kem pulak tuh, siapa tak penat ?

Dahlah kena naik bot. Kem dengan budak- budak asli pulak tuh ! Sabar jela ..

Tapi aku harap korang bersabar untuk menantikan giveaway aku ni * perasan la aku ni, macam 
ada orang nak join ? 

Yang segmen aku ni, siapa nak join !! Cepat sebelum terlambat .. baru 6 orang je join ..
Kalau 4 orang lagi join .. SAH semua akan masuk bloglist untuk bulan ni

Nak join ? Meh sini, klik link yang awesome ni

>> http://nurulezateeob.blogspot.sg/2012/09/segmen-bloglist-september-by-nurul.html <<

Dah klik ? jangan tengok je, join le sekali .. bukan susah pon syarat nye .. 
Due date : 17 Sep. 2012 ye ..

Takmoh lama- lama , nanti tak syook .. 

Okeyla , nak study * maklumlah candidate UPSR ( tahun depan ) ..

Siapa yang sama dengan aku ? Kita sama !!

Okeylah , bye .. Sekali lagi ... I'M SORRY !!






No comments:

Post a Comment