7 Jun 2012

Contest Like and WIn



Assalamuallaikum semua !

Sihat ? Alhamdulillah saya sihat, sekarang ni nak join Contest pulak, sedangkan GA sendiri tak habis lagi nak join contest orang pulak . Haha biarkanlah, okey nevermind back to the topic ! Cuba korang tengok :

 Like and WIn

Aku paling suka kalau contest macam ni, tak menyusahkan orang, hadiah pon Awesome dan berharap lah menang AMIN, doakan aku yer, siapa doakan semoga Allah balas segala jasa korang yer terima kasih .  Nak tengok banner dia tak ?


Hadiah yang aku kata AWESOME sangat tuh :

Tempat Pertama

-Sepasang lens comel
-Baucar Novel RM5
-Baucar 10% di Crafty SHopp
-Bloglist sebulan
-Review blog
-Tapak iklan FREE sebulan
-FULL EDIT BLOG-washed denim
 -Awesome VIP Blogger Card


TEMPAT KEDUA

-Baucar rm5 untuk beli novel preloved
-Baucar 10% untuk dibelanjakan di Crafty SHopp
-BLoglist sebulan
-Review blog
-Tapak iklan seminggu
-FULL EDIT BLOG washed denim
-Header
-doodle comel
--Awesome VIP Blogger Card

TEMPAT KETIGA
-Review Blog
-Tapak iklan seminggu
-Full edit washed denim
-Doodle
-Header
-Awesome VIP Blogger Card 


Saguhati X 10 orang

-Header idamaan
-Doodle
-Banner blog animasi
-Awesome Blogger Card
-Review blog sekaligus


TOP REFERER 2 ORANG SAHAJA!

-Cash RM50--hot
-Topup RM20
-Shawl Hana Tajima Exclusive
-Lomo Camera--hot
-Free brooch
-Free handphone casing
-keychain nama

Akak, bagi lah saya menang kak, PLEASE saya nak menang, - Ayat minta pelempang !!

( Saya dah ikut semua syarat2 nya )


No comments:

Post a Comment