23 Jun 2012

Alhamdulillah .. Terima Kasih Ya Allah




Assalamuallaikum semua ... Sihat ? ezatee sihat Alhamdulillah dan happy sangat hari ni .. sebab apa ? sebab hari ni ezatee lawa pidato peringkat Johor Bahru dan dapat no 2 memang happy sangat hari ni macam beruk tersenyum sepanjang hari macam ni :


Beginilah aku ~ .. tapi nak post panjang panjang jugak takde idea ni . MomDad on tak snap banyak gambar sangat masa ezatee pidato tadi .. tapi Alhamdulillah boleh dapat no 2 .. tapi ni nak dok cerita sikit .. cerita buruk ni ..

Ada sorang budak tu, nombor dia, nombor 7, ezatee pulak no 8 .. Then lepas budak tu pidato dia kata kat kawan dia gini :

Yek eleh, budak lepas aku ni.. pidato dia macam taik .. 

Okey fine, aku tak kisah pon kau nak cakap apa pon, asalkan kau bahagia ... Then bila yang spontan tu kau terkaku kat atas pentas .. Sekurang-kurangnya aku boleh bercakap bila spontan tu . Kau ? takde kan .. Bila umum pemenang pulak kau tak disebut !! Haha , aku gelakkan kau abis abisan, mati-matian .. Mampus lah kau .. tu lah kata besar lagi ..Kan dah ! Harap jer sekolah bandar . Kau tengok lah aku . sekolah kampung jer tapi Alhamdulillah .

P/S : Entry ni bukan nak berlagak yer. Hanya berlagak untuk budak no 7 tu yang bernama 
" UMMU SYAKILA " ... 

2 comments:

  1. wahhh..tahniah dik.. ehem, biase laa tu.. ignore je org mcm tu.. dia taw adk hebat, tu yg dia ckp mcm tu..jeles lettew :)

    ReplyDelete