4 May 2012

Huh Penatnya Pergi Sambutan Hari Ibu



Facebook

Assalamuallaikum,

Huh penatnya, penat apa ? penat!baru balik dari sambutan Hari Ibu . Penat memang penat 
tapi best ! Macam macam acara yang diaorang buat . Contohnya isi air dalam botol, cari
gula dalam tepung , tendang bola masuk gol , mumia , ah macam macam ah senang cerita .

Aku masuk banyak jugak lah acara , yang paling aku benci tapi aku masuk ! cari gula dalam tepung , pergh ! muka dah macam pontianak pon ada jugak ! Sepatutnya aku dapat nombor satu tapi disebabkan aku tak pergi kat belakang tu aku tak dapat nombor ! Tapi tak pe ..

Aku tengok orang yang mumia tu, dibalut dengan tisu pergh ! ada satu peserta ni , dia balut mak dia . satu badan dia pergi tutup ! Mampus mak dia tak boleh nak bernafas , giler ! semua gelakkan budak tu ! Budak tu kira blurr jugak lah ! Bukan main bengang lagi, but dia dapat nombot satu tau !

Family aku masuk tendang bola masuk gol # hehe yang banyak skor nya aku lah ! Haha , bajet 
Family aku dapat nombor dua jer ! Hadiah belum bukak lagi ! 

Aku masuk sajak hari ibu ! Dapat nombor satu . Hehe tak maksud nak berlagak ye . Kalau terasa sorry , just nak cakap jer # Aku memang dah hagak dah hadiah dia apa ,, Tettetetereret
macam biasa lah set alat tulis ! Herm ingat aku budak tahun 1,2 ker ? Dah lah bagi princess pulak tu ! Ew , lain lah bagi domo ke ! Muhaha

Sekian Entry hari ini


No comments:

Post a Comment