29 Apr 2012

Giveaway Blog Saya Omei-omei by Kemetot Chomel !




# KLIK BANNER FOR JOIN

Assalamuallaikum,
Hari ni balik sekolah jer online. Tu lah kerja aku . Akhirnya hari ini iaitu 30/4/2012 aku dah 11 tahun tinggal kat dunia ni . Happy Birthday to me .. Siapa nak wish ? tak de lah .. tak payah susah susah .. Berbalik kepada tajuk sorry Kak Una sebab saya lambat join .. Hehe
Korang tengok hadiah dia ? lawa kan .. Tu aku nak tu .

Ciri Ciri :

Kak Una , saya nak background dia warna kelabu .. Tulisan dia warna Pink .. Lebih kurang macam blog saya ni. Sorry kalau terlebih lebih pulak yer Kak Una



  • Pastykan anda mempunyai blog dan di harap kan dapat follow blog una untuk mengetahui informasi terkini selama giveaway ini berlangsung.

  • Minta jasa baik tolong click iklan churpchurp & nuffnang una ya? sila ikhlas kan haty, kalau tak ikhlas tak pe jangan click ^^

  • Membuat satu entry dengan hanya menepek kan Banner giveaway di atas & link kan terus ke blog una .

  • Giveaway bermula pada 7/4/2012 sehingga 7/5/2012 - mengambil masa sebulan ^^

  • Pastykan anda mempunyai facebook atau email untuk memudahkan penghantaran hadiah 

  • Sertakan ciri-ciri Felt craft idaman anda & colour yang anda berminat untuk buat keychain button tuh .

  • Dah selesai mengikuti segala syarat ? sila lah publish kan comment anda di entry una hehe :D



  •                                                           Hadiah Giveaway :
    10x Keychain button kepada 10 pemenang bertuah .
    10x Felt Craft kepada 10 pemenang bertuah .

    No comments:

    Post a Comment