21 Apr 2012

Amalina Suhaimi Follow Blog Aku !!



Gabba Gabba Gorgeous

Assalamuallaikum, hari ni memang terkejut giler lah 
Korang terkejut ? tak kan ? haha ..seperti yang dikatakan di TITLE tu AMALINA SUHAIMI blogger famous tu follow blog aku yang tak seberapa ni . Perghh BTW thanks to kak Amalina
selama aku tak sangka pun. Sebab aku memang selalu pergi blog dia sebab nak tengok tuto ngan freebies dia .. Nak bukti ? Haaaaaaaaaaaaa ni aku bagi 


besar kan ? aku bagi Then ce korang gi shoutbox aku then halakan cursor korang ke nama Kak Amalina ni .. dia punya link koreanpoplover kan ? cer korang klik .. Hehee happy nye .. fah senyum macam kanbing dah mama aku cakap .. Hehee .. sorry tau kalau dalam entry ni aku macam jakooon sikit . bukan jakin sikit banyak tuu .. Hehe papai .. nak sambung senyum lagi . 

2 comments:

  1. Ya Allah thank you dear :) Terharu akak, tp mana ada famous huhu

    ReplyDelete